Zadanie na dzisiaj polega na zaimplementowaniu hierarchii klas umożliwiającej rysowanie fraktali za pomocą biblioteki turtle. W szczególności chcemy narysować krzywą Kocha oraz trójkąt Sierpińskiego.
Diagram klas wygląda następująco:

W pierwszej kolejności należy napisać klasę Fraktal, która będzie odpowiedzialna za rysowanie. Klasa ta zawiera następujące atrybuty:
turtle– obiekt klasy Turtle, służący do rysowania linii,komendy– funkcja, która dla danej dlugości i głębokości zwraca listę dwójek:(komenda,wartość)(są to dane potrzebne naszemu żółwiowi aby mógł narysować określony kształt),nazwa– nazwa danego fraktala.
Poza tym klasa Fraktal posiada następujące metody:
rysuj(dlugosc,glebokosc)– metoda, która dla danej długości i głębokości rysuje określony kształt (kształt jest w naszym przypadku określony przez listę uzyskaną poprzez wywołanie funkcjikomendy),__repr__()– metoda specjalna, która pozwala traktować obiekt jako napis, ma zwracać nazwę fraktala,__init__(nazwa,komendy)– metoda specjalna, która pozwala zainicjalizować zmienne podczas tworzenia obiektu.
Następnie można implementować kolejne klasy – konkretne fraktale, na przykład krzywą Kocha. W naszym przypadku klasy te będą dziedziczyć z klasy Fraktal i muszą definiować metodę wzor, której zadaniem jest obliczenie ruchów zółwia dla danej długości i głębokości. Tak zdefiniowaną metodę można przekazać do nadklasy wraz z nazwą fraktala.